شما اینجا هستید :
سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟ پاسخ : بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.

رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟ پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟ پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا برای خرید از دیجی آسانسور ، حتما باید در سایت عضو باشم؟ پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در دیجی آسانسور ، کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از دیجی آسانسور ، می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در آسانسور آراد، علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی دیجی آسانسور ، به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت می‌کند.

ثبت‌نام در دیجی آسانسور ،باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود. آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟ پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “حساب من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت سفارش آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟ پاسخ : بله ، پروسه سفارش و خرید کالا در دیجی آسانسور ،از طریق شماره 09337411759 امکان پذیر میباشد.

دوست دارم از دیجی آسانسور ، خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟ پاسخ : علاوه بر سابقه ، تجربه ،، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی فروشگاه دیجی آسانسور، با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟ پاسخ : شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دیجی آسانسور ، خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟ پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟ پاسخ : بله با تکمیل فرم درخواست کالا میتوانید کالای مورد نظر خود را سفارش دهید

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟ پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با دیجی آسانسور تماس بگیرید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با دیجی آسانسور تماس بگیرم؟ پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش دیجی آسانسور  با شما تماس خواهند گرفت.

 آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟ پاسخ : کالاهای دارای قیمت که در فروشگاهدیجی  آسانسور  با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دیجی آسانسور موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

پرداخت مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟ پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در دیجی آسانسور  به سه صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) و پرداخت در محل است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟ پاسخ : شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در فروشگاه دیجی  آسانسور ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

آیا پرداخت در محل، شرایط و محدودیت‏‌هایی دارد؟ پاسخ : بله، هنگامی که تعداد و مبلغ سفارش از میزان خاصی بالاتر باشد امکان پرداخت نقدی وجود ندارد.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟ پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌ های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به دیجی آسانسور  به صورت حضوری تحویل بگیرم؟ پاسخ : از آنجا که دیجی آسانسور  یک فروشگاه اینترنتی و فیزیکی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل دیجی آسانسور  با شرایط خاص و هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

قیمت آیا قیمت محصولات در فروشگاه دیجی  آسانسور  به روز هستند؟ پاسخ : بله، دیجی آسانسور  به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در فروشگاه خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

آیا قیمت‌‏های دیجی آسانسور  نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟ پاسخ : سیاست قیمت‏ گذاری در دیجی آسانسور  مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در دیجی آسانسور کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دیجی آسانسور  برای مشتریان به صرفه است. قیمت‌‏های ارائه شده برای کالاها در دیجی آسانسور  قیمت‌‏های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین می‏‌شوند.

سوالات متداول